K U N S T F O R E N I N G

E B E L T O F T

Forårs/påskeudstilling for medlemmer 2021 er aflyst

Medlemsudstillingen fra 27. marts til 5 april er flyttet til efterårsferien 16. oktober til 24. oktober.
Alle deltagere har fået tilbudt at udstille på efterårets medlemsudstilling, og samtlige 29 har sagt ja tak.
Efterårets udstilling bliver så igen i år den medlemsudstilling, hvor årets kunstner vælges. Det betyder også, at Efterårsudstillingen i år ikke bliver en tema-udstilling.

Følgende kunstnere deltager i Efterårsudstillingen 2021:

Alexandra Lundbergh, Anette Kleis Bjerregaard, Annelene Thorsen, Antje Friis Harsberg, Asse Due, Bente Margrethe Christensen, Bente Rytler, Benthe Blæsild, Birgit Juul, Bodil Bossy, Brita Salsø, Erna Iversen, Hanne Tylen, Hanne Flach Olesen, Helle Berndorff, Helle Kjærulf, Ib Lave, Lars Rohde, Lisbeth Dahl, Lise Legarth, Lone Fauerskov, Magda Høgh, Martha Holm Nielsen, Mette Lund Christoffersen, Nete Thomsen, Niels Klougart, Poul Kokholm, Sus Andersen og Susanne Robak.

Vi kan desværre ikke afholde generalforsamlingen i marts i år på grund af de gældende retningslinjer. Så snart, det er muligt at fastsætte en dato for afholdelse, vil vi sende en ny indkaldelse.

Dagsorden i henhold til vedtægterne.

Forslag til behandling på generalforsamlingen skal sendes via mail til formanden, frist for indsendelse oplyses, når dato er i hus.

» Se dagsorden her

» Se gevinsterne i årets kunstlotteri her

Tak til Syddjurs Kommune, Kulturpuljen, for støtte til udstillings- og kulturaktiviteter

Følg os på Facebook