Kulturarrangementer

Tinghuset sætter liv i kulturen!

Ebeltoft Kunstforening forfølger ideen om at skabe spændende og oplevelsesrige aktiviteter i kunstbygningen Tinghuset på Torvet. Derfor afholder foreningen en række arrangementer i vinterhalvåret med temaer inden for musik, kunstforståelse og forfatterskab. Arrangementerne vil blive gennemført under hyggelige former i et cafémiljø i Tingsalene.

Kommende arrangementer annonceres herunder
Har du en ide til et arangement, eller vil du selv arrangere et, eller har du et spørgsmål angående kulturarragementerne, så kontakt gerne et af medlemmerne i kulturudvalget på mail
kultur@ebeltoftkunstforening.dk

Tirsdag den 21. januar 2020 kl. 19.00

"Verden for dine fødder"

Under denne overskrift leverer Kirstine Hastrup med dans og Nikolaj Rosengren på guitar en koncert og en oplevelse, der spænder over den spanske flamenco til den danske sang og folkemusik.
Danske sange og melodier sammensmeltes med flamenco-musikkens varme og passion.

Parret har væltet et stort publikum med deres energi og passion i både Danmark og Spanien, hvor de gennem årene har været på eventyr med Povl Dissing, Martin Luther Kings Freedom-singer m.fl.

Pris: 75 kr. for medlemmer af kunstforeningen , 100 kr. for øvrige.

Billetter kan reserveres på mail: kultur@ebeltoftkunstforening.dk - skriv navn, medlemsnummer og antal. Betaling ved indgangen. Du betaler enten kontant eller via mobilepay 2337 1945 (kasserer Povl G. Schmidt).

Torsdag den 16. april 2020 kl. 19.00

Fynsk Musetteduo

Anne Louise Theilgaard og Flemming Hansen

Parret vil spille sydamerikansk tango og fransk musettemusik krydret med danske sange.

Pris: 75 kr. for medlemmer af kunstforeningen , 100 kr. for øvrige.

Tinghuset
Torvet 5, 8400 Ebeltoft