K U N S T F O R E N I N G

E B E L T O F T

Tinghuset sætter liv i kulturen!

Ebeltoft Kunstforening forfølger ideen om at skabe spændende og oplevelsesrige aktiviteter i kunstbygningen Tinghuset på Torvet. Derfor afholder foreningen en række arrangementer i vinterhalvåret med temaer inden for musik, kunstforståelse og forfatterskab. Arrangementerne vil blive gennemført under hyggelige former i et cafémiljø i Tingsalene.

Kommende arrangementer annonceres herunder
Har du en ide til et arangement, eller vil du selv arrangere et, eller har du et spørgsmål angående kulturarragementerne, så kontakt gerne et af medlemmerne i kulturudvalget på mail
kultur@ebeltoftkunstforening.dk

2022 Kommende arrangementer:

Torsdag 10. februar 2022 kl. 19:00

På Apostlenes heste gennem Europa
Aftenens fortæller er tømrermester BØRGE JACOBSEN fra Hyllested Skovgårde, der for 20 år siden gennemførte en pilgrimsrejse fra Hyllested til Jacobs Grav i Santiago de Compstella. 3200 km til fods.

Det blev en vandring på 6 måneder, hvor enkelthed, langsomhed, fordybelse og friheden blev faste følgesvende, og eventyret lå i de næste skridt.
Gennem ord og billeder vil Børge fortælle om sin pilgrimsrejse, hvad det gjorde for ham som menneske, for hans familie, og hvordan det ændrede retning i hans liv.

Der vil som vanligt være begrænsede billetter.
Arrangementet støttes af Syddjurs Kommunes Kulturpulje og kan derfor gennemføres til en rimelig billetpris.

Pris: 75 kr. for medlemmer af kunstforeningen, 100 kr. for øvrige.

Billetter kan reserveres på mail: kultur@ebeltoftkunstforening.dk - skriv navn, medlemsnummer og antal. Betaling ved indgangen. Du betaler enten kontant eller via mobilepay 2337 1945 (kasserer Povl G. Schmidt).

Tak til Syddjurs Kommune, Kulturpuljen, for støtte til udstillings- og kulturaktiviteter

Følg os på Facebook

CVR-nr. 25610628

Sparekassen Kronjylland:
Reg.nr. 9360

Konto nr. 0010 110 548

Åbningstider:
Marts - oktober dagligt kl. 11 - 16
December - februar lukket

Åbningstiderne kan variere
Klik her for de aktuelle

Der er gratis adgang til udstillingerne