Kulturarrangementer

Tinghuset sætter liv i kulturen!

Ebeltoft Kunstforening forfølger ideen om at skabe spændende og oplevelsesrige aktiviteter i kunstbygningen Tinghuset på Torvet.
Derfor afholder foreningen en række arrangementer i vinterhalvåret under overskriften "Kulturmøde i Tinghuset" - med temaer inden for musik, kunstforståelse og forfatterskab.
Arrangementerne vil blive gennemført under hyggelige former i et cafemiljø i Tingsalene, enten en aften eller en søndag eftermiddag.

Kommende arrangementer annonceres herunder

Har du en ide til et arangement eller vil du selv arrangere et, eller har du et spørgsmål angående kulturarragementerne, så kontakt gerne formanden for kulturarrangementer, se på siden med » bestyrelsen.

Jens Erik Sørensen, tidligere direktør på ARoS holder foredrag i Tinghuset, Ebeltoft

Torsdag den 17. maj 2018 kl. 19.00

Med Peter Birk langs Silkevejen

Fotograf og forhenværende stadsbibliotekar Peter Birk kommer og fortæller om og viser egne billeder fra en af sine mange rejser. Silkevejen er den gamle handelsrute, der går fra Kina til Istanbul. Der er ikke bare blevet fragtet varer, men også nye ideer, kultur og religiøse forestillinger er blevet blandet i byerne langs ruten.

Entre: 50 kr. for medlemmer – 75 kr. for ikke-medlemmer.

Billetter kan reserveres på: 8636 1445 – 4036 1445 (Hanne Tylén) – 4034 0435 (Poul-Erik Kodal). Eller i receptionen i åbningstiden, onsdag-søndag kl. 11-16. Efter den 10. maj er der åbent alle ugens dage.

Senest opdateret 23. maj 2018