Kulturarrangementer

Tinghuset sætter liv i kulturen!

Ebeltoft Kunstforening forfølger ideen om at skabe spændende og oplevelsesrige aktiviteter i kunstbygningen Tinghuset på Torvet. Derfor afholder foreningen en række arrangementer i vinterhalvåret med temaer inden for musik, kunstforståelse og forfatterskab. Arrangementerne vil blive gennemført under hyggelige former i et cafémiljø i Tingsalene.

Kommende arrangementer annonceres herunder
Har du en ide til et arangement, eller vil du selv arrangere et, eller har du et spørgsmål angående kulturarragementerne, så kontakt gerne et af medlemmerne i kulturudvalget på mail
kultur@ebeltoftkunstforening.dk

For øjeblikket er alle kulturarrangementer aflyst. Nye datoer kommer her på siden senere.

Onsdag den 7. oktober 2020 kl. 19.00 på Kulturloftet, Maltfabrikken

"FN's 17 verdensmål"

Den 7. oktober kl. 19 inviterer vi til en kulturaften, hvor Hans Tyrrestrup viser to film:
Den ene film, Visum til Venus, blev produceret til Hans Tyrrestrups 75-års fødselsdag og fortæller om hans liv i kunstens tjeneste, som er endt i en stor interesse for formidlingen af verdensmålene. I den anden film ser og hører man om hans arbejde på atelieret inspireret af Carl Nielsens musik.

Efter mødet med foredrag og film inviteres publikum til en guidet gennemgang af udstillingen på Tinghuset. Det er vigtigt for Hans Tyrrestrup at pointere, at han ikke ser det som sit mål at missionere for global og lokal bæredygtighed, men ønsker fysisk, kunstnerisk og digterisk at stille sin store viden om verdensmålene til rådighed for andre. Vær opmærksom på, at denne aften holdes på Kulturloftet på Maltfabrikken.

Da vi stadig har begrænsninger på grund af Corona, og da vi derfor skal styre deltagerantallet (maks. 80), skal tilmelding foregå på forhånd.

Prisen for deltagelse er 80 kr. for ikke-medlemmer og 50 kr. for medlemmer inkl. 1 glas vin.

Tilmelding skal ske senest den 3. oktober.

Billetter kan reserveres på mail: kultur@ebeltoftkunstforening.dk - skriv navn, medlemsnummer og antal. Betaling ved indgangen. Du betaler enten kontant eller via mobilepay 2337 1945 (kasserer Povl G. Schmidt).

Arrangementet støttes af Syddjurs Kommunes Kulturpulje og kan derfor gennemføres til en rimelig billetpris.

Tinghuset
Torvet 5, 8400 Ebeltoft