Leje af lokaler i Tinghuset

Ebeltoft Kunstforening har lokaler på to etager: TingSalene og TingGalleriet. Lokalerne, primært TingGalleriet, udlejes til udstillinger, kurser og kulturelle arrangementer.

Er du interesseret i at leje lokaler, så hører vi gerne fra dig. Du kan kontakte den ansvarlige for udlejning af lokaler i »  bestyrelsen.

TingSalene

TingSalene ligger på første sal i Tinghuset og består af 2 lokaler, der tilsammen er mere end 100 m2.

Begge lokaler er lyse, højloftede rum. Til den ene side er der udsigt over byens gamle torv og det kendte lille rådhus. Til den anden side er der udsigt til Fregatten Jylland samt ud over Ebeltoft Vig med Mols Bjerge i baggrunden.

Der er i alt ca. 70 m udstillingsvæg til rådighed, og loftshøjden er over 3 meter, så der er plads til ganske store værker både på væggene og på gulvet. Der er et stort udvalg af podier til udstilling på gulvet. Belysningen er galleribelysning. Der er staffelier, white-board, flip-over, projektor, lærred, borde, stole og et klaver til rådighed.

TingGalleriet

TingGalleriet ligger i stueetagen i Tinghuset, til højre for indgangen, og omfatter et udstillingsareal på ca 75 m2 fordelt på tre sammenhængende lokaler. Se den lysrøde markering på grundplanen.
Lokalerne nyistandsat med god loftshøjde, men har bevaret den originale stemning med rundbuer, knaster, sprossede vinduer og udsigt til Torvets brosten og berømte rådhus.

Der er ca. 40 meter væg til ophængning - både små og store vægge -  og et bredt udvalg af podier til udstillinger på gulvet. Belysningen er galleribelysning. Der er staffelier, white-board, flip-over, projektor, lærred, borde og stole til rådighed.

Billederne under grundplanen er taget fra nogenlunde samme sted i hver række, så du kan se, hvordan det tager sig ud - og ændrer sig.

B

Senest opdateret 15. oktober 2017