Scrapbog for de frivillige

Fotos fra de frivilliges slid og sjov.

2011-12, vinter
Renovering af Tinghuset

Tinghuset skal endevendes før åbning i april 2012

2012-13
Klargøring til ferniseringer

Ferniseringer er andet end festtaler og glade gæster med vin i hånden. Det er også alt det, gæsterne ikke ser - både før og efter: indkøb i posevis i supermarkedet, klargøring af herlighederne, oprydning og opvask.

2012-13, vinter
Ombygning af reception

Tinghusets første reception var lige inden for hoveddøren. Der var dårlig plads til at tage imod gæster, vi manglede plads til at sidde og snakke, og det var til tider så piv-koldt ved døren, at vagterne måtte sidde i frakker og sivsko - og alligevel blev de syge. Derfor flyttede vi receptionen ind i det store lokale til venstre for døren.

Vagterne på ARoS

Ebeltoft Kunstforening har inviteret vagerne på bustur og guided rundvisning på ARoS for at se udstillingen 'Pas de Royal'

2013-14
Gevinster

Hvert år udlodder Ebeltoft Kunstforening særligt indkøbt kunst til vagterne - her er nogle af gevinsterne. (Vagterne er naturligvis også en del af det 'store' kunstlotteri for alle medlemmer).

Vagterne på besøg hos keramiker Lars Ibsen

Den årlige oplevelsestur for vagterne går denne gang til Knebel og besøg hos Lars Ibsen. Vagterne blev hjerteligt modtaget med kaffe og kage, hvorefter Lars viste sit værksted frem og forklarede om arbejdsprocesser, farver, lertyper og meget mere. En yderst interessant oplevelse.

Vagterne i Den Gamle By

Ebeltoft Kunstforening inviterede vagterne på besøg i Den Gamle By i Aarhus. Der blev fortalt om museet og indtaget kaffe og kage i de idylleriske omgivelser.

Vagterne på Sostrup Slot

Endnu en gang er vagterne på tur som tak for deres store indsats igennem året. Denne gang er det et besøg på Sostrup Slot med rundvisning og brunch.

Senest opdateret 14. december 2017