Sponsorgruppen 'Vi støtter Tinghuset'

Undersøgelser viser, at et blomstrende og dynamisk erhvervs- og forretningsliv i en by forudsætter, at byen kan tilbyde et rigt og varieret kulturliv. Firmaer og erhvervsdrivende i Ebeltoft og Syddjurs har derfor en klar interesse i, at kommunens kulturinstitutioner trives og blomstrer. Dette gælder også Tinghuset, hvor en række firmaer, forretninger, restauranter m.m. har ønsket at støtte op om kunsthusets aktiviteter. Det gør de i sponsorklubben ’Vi støtter Tinghuset’. Sponsorstøtten er desuden en stor hjælp og opmuntring for Ebeltoft Kunstforenings mange frivillige.

’Vi støtter Tinghuset’ koster et årligt sponsorat på minimum kr. 1.000 plus moms. Beløbet er fradragsberettiget.
Sponsoratet går til at understøtte den daglige drift af Tinghuset.

» Se vores sponsorer på forsiden

Sponsorfordele

Sponsorgruppen ’Vi støtter TINGHUSET’ får en række fordele:

• Firmanavn på ’sponsorvæggen’ i Tinghuset
  • Firmanavn på kunstforeningens hjemmeside
  • Invitation (digital) til kunstudstillinger i Tinghuset
  • Mulighed for individuel rundvisning i Tinghuset med præsentation af de til enhver tid værende udstillinger

Jeg vil gerne høre mere om sponsorat

Du er velkommen til at kontakte os for at høre mere om, hvordan du kan støtte Tinghuset. Du kan få fat i os på to måder:

• Kontakt den ansvarlige for sponsoraftaler i » bestyrelsen
  • Udfyld nedenstående formular, og du vil blive kontaktet

Kontaktformular - sponsorat