Tilmelding af hjemmeside

Hvis du er udøvende kunstner og medlem af Ebeltoft Kunstforening, kan du gratis få et link til din egen hjemmeside.
Læg også gerne et link til Ebeltoft Kunstforening på din hjemmeside. Det øger trafikken, og er desuden en del af den søgemaskineoptimering, der gør, at du og vi lettere bliver fundet af fx Googles søgemaskine.
Foreningens hjemmeside er www.ebeltoftkunstforening.dk

Betingelser

• Der oprettes kun links til hjemmesider, og altså ikke mailadresser, Facebook, Youtube, Dropbox m.m. (Vores webmaster arbejder frivilligt, og vi er nødt til at lave en balance mellem alt det, man kan og kunne ønske sig, og det, de frivilige har tid til. Du kan selv linke videre ud i verden fra din egen hjemmeside.)
  • Der oprettes kun links til kunstner-hjemmesider, dvs en hjemmeside, hvor du udelukkende præsenterer dig som kunstner, og vi undertøtter altså hverken hjemmesider med sommerhusudlejning, hudplejeprodukter, veteranbiler, zoneterapi, hundeopdræt, madopskrifter, haveblogs eller andet, som du evt. også er involveret i.
  • Der kan oprettes links til hjemmesider for kunstnergrupper på den betingelse, at alle medlemmer er medlemmer Ebeltoft Kunstforening og desuden på samme betingelser som ovenfor.
  • Du skal selv sørge for, at dine oplysningerne er korrekte
  • Brug kun nedenstående formular, der sender dine oplysninger til webmaster. Små papirlapper, mundtlige beskeder, mails til andre bestyrelsesmedlemmer m.m. kan vi ikke overskue at håndtere.

Kontaktformular - link til hjemmeside

Senest opdateret 14. december 2017